That's why it's worth it!/ Dlatego warto!

Witajcie! :) Dziś wpadłam tu tylko na momencik podzielić się z Wami pracami moich uczennic z Uniwersytetu Trzeciego Wieku. 

Hi there! Today, I'm here only for a second just to share work by my students from the University of the Third Age. 

Czy pamiętacie może post na temat pierwszych tegorocznych zajęć z moimi Emerytkami? (Jeśli z jakiegoś powodu umknął on Waszej uwadze to kliknijcie ------> TUTAJ ;-] ). Stworzyłam obrazek, który kosztował mnie sporo czasu i energii. Włożyłam w niego ogrom serca i zaangażowania i wiecie co? Dzięki kilku osobom, którym "się chciało" sądzę, że to serce i zaangażowanie wróciło do mnie i że było warto się postarać!

Do you remember the post about my first lesson with "My Pensioners" this school year? (If somehow it skipped your attention click ------> HERE ;-] ). I created a drawing which cost me a lot of time and energy. I put a lot of heart and commitment into it and you know what? Thanks to those people who cared, I believe that this heart and commitment came back to me and that it was worth the effort. 












I tak sobie jeszcze myślę, że te "moje Emerytki" to bardzo fajne kobietki. Życzę wszystkim takich pokładów energii na emeryturze! :) 

And what I'm thinking of right now is that "my Pensioners" are really cool. I wish you all the same loads of energy when you retire! :) 

Co sądzicie o obrazkach?
What do you think of the pictures?


Trzymajcie się!
Take care!



2 komentarze:

  1. W pierwszej pracy wyczuwam artystyczną duszę. 😁

    Taka wiadomość zwrotna z pewnością motywuje do dalszej pracy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę zdradzać szczegółów i danych osobowych, ale na pewno ta Pani miała coś w życiu wspólnego ze sztuką :) :) Tak wypełniony rysunek to najlepsza nagroda za włożony wysiłek. Dlatego właśnie warto się starać!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Blog dla Angloholików , Blogger